Hoog tijd

Lid van Dutch Digital Agencies

New Story is lid van Dutch Digital Agencies, oftewel DDA: een ambitieus netwerk van meer dan honderd digitale bureaus die je mag rekenen tot de beste in Nederland. In deze blog lees je over de toegevoegde waarde van dit lidmaatschap voor New Story én voor onze klanten.

Dutch Digital agencies

Wie is DDA?

DDA is een organisatie die in 2002 is opgericht en de meest prominente digitale bureaus met elkaar verbindt om samen de wereld slimmer te maken. Het netwerk telt inmiddels 140 leden die kennis en ervaring uitwisselen. We inspireren elkaar met nieuwe ideeën en digitale toepassingen. DDA versterkt de snelgroeiende digitale industrie in Nederland en ontwikkelt het talent van morgen.

Samen sterk in partnerschap

Als digitaal bureau zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze dienstverlening en aanpak nóg slimmer te maken. We helpen onze klanten om hun merk te laten groeien in een wereld die voortdurend in beweging is. Als je harten wil winnen, is digitale moed onmisbaar.

New Story is een multidisciplinair bureau met verschillende vakgebieden van online expertise. Maar ons standpunt blijft dat er niet zoiets bestaat als een full-service bureau. Nieuwe technologieën en platforms poppen constant op. Elk bureau heeft dan ook op een gegeven moment behoefte aan extra expertise, wat de samenwerking steeds belangrijker maakt. Kortom: partnerschap maakt perfect.

DDA is een belangrijke kennisbron voor ons. Het biedt toegang tot branchegerelateerde informatie, zoals kerncijfers en presentaties. Ook kunnen we deelnemen aan de kennis- en inspiratiesessies van DDA, zoals een webinar over digitale toegankelijkheid. Door kennis te delen met andere digitale bureaus, helpen we elkaar om een stap voor te blijven op digitale ontwikkelingen. Dit is niet alleen gunstig voor New Story, maar ook voor onze klanten.

Hoe kunnen we je helpen?

We zijn benieuwd naar jouw digitale uitdagingen. Laat van je horen, dan nemen we snel contact met je op!

Bedankt dat je contact met ons opneemt! We reageren zo snel mogelijk op je bericht, meestal binnen één werkdag. Mocht je niets van ons horen, stuur dan gerust een vriendelijke herinnering naar marketing@newstory.nl.
Oeps! Er ging iets fout bij het verwerken van het formulier.

Meer weten?
Neem contact op met: